joi, 2 mai 2013

Sfârșit de septembrie în Slănic Moldova

     2012- un an de referință pentru mine. După o viață întreagă în care am negat cu vehemență utilitatea unei mașini, ca urmare a unei conjucturi la serviciu, am fost nevoit să fac școala de șoferi, am luat permisul de conducător auto și contrar principiilor mele ne- am cumpărat și mașină. Și uite- așa ne- am mărit efectivul cu un Ford focus care ne- a majorat posibilitățile de deplasare. Astfel am început să- mi îndeplinesc visurile de a revedea pe timp de vară locuri în care nu fusesem decât iarna. După vacanța de vară pe care am petrecut- o într- un nou supercircuit prin țară am căpătat obiceiul să mai facem câte o deplasare de 2- 3 zile colo, alta de1- 2 zile colo. Și uite așa la sfârșitul lui septembrie am ajuns din nou după 8 luni la Slănic Moldova. Nici nu ziceai că trecuse deja o lună de toamnă. Parcul stațiunii care nu- l știam decât acoperit de zăpadă, acum era plin de ornamente cu verdeață și flori. Am fost încântat să constat grija administrației locale față de stațiune, care la începutul lunii septembrie demarase un amplu program de reabilitare care ar trebui să se încheie după un an de zile.
Da, ați ghicit, ne- am cazat tot la Vila Teleconstrucția. Când ai deja două reușite, nu te complici să ai alte experiențe.
























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu