marți, 23 aprilie 2013

Castelul Bran

    Iunie/ iulie 2009-  Itinerariu de vacanță: Brașov- Băile Felix- Oradea- Budapesta

<<< Urmează firul jurnalului de călătoriei >>>

    Bineînțeles că nu am ratat ocazia să dăm o fugă, din Brașov, la Poiana Brașov și la Castelul Bran.


Poiana a devenit și mai elitistă decât o știam și nu am stat prea mult, și datorită faptului că burnița.
Pe drumul spre Bran, pe care l- am făcut cu o cursă regulată din autogara Bartolomeu, parcă, am fost însoțiți de o ploaie cu grindină de nu se mai vedea șoseaua. Cu puțin timp înainte să ajungem în Bran norii și- au amintit că noi suntem genul de turiști norocoși și s- au dus să cearnă prin alte locuri.
Înainte de a vizita castelul și ce mai era de vizitat prin împrejurimi, mai întâi am luat o porție de groază la Casa Groazei (super realizată și în care într-adevăr te trec fiori). La întoarcere spre Brașov, din păcate, din lipsă de timp și de frica norilor care nu se lăsau duși cu una cu două, nu am coborât și la Râșnov să vizităm cetatea.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu