marți, 16 aprilie 2013

Undeva în vestul României, Timișoara

      August 2011-  Itinerariu de vacanță: Târgu Jiu- Orăștie- Hunedoara- Deva- Timișoara- Geoagiu Băi- Alba-Iulia- Sibiu.

<<< Urmează firul jurnalului de călătoriei >>>

 Și uite așa seara târziu am ajuns în Timișoara.




 Rupți de oboseală, nici nu știu când am luat taxiul din gară și am ajuns la pensiunea Next, care urma să ne fie cartierul general pentru următoarele trei zile. de aici încolo programul urma să fie mult mai lejer. 




Am vizitat Grădina Zoologică, Muzeul Satului Bănățean, orașul propriu-zis cu parcurile și piețele publice pentru care este renumit și am colindat pe străzile străjuite de clădiri vechi cu o arhitectură bine întreținută.
 Că nu degeaba este vorba ''Banatu- i fruntea!'' 























Muzeul Satului Bănățean 


        


















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu