luni, 29 aprilie 2013

Cinci ore în Iași, prea puțin


     August 2010  Itinerariu de vacanță: Lacu Roșu- Bicaz- Piatra-Neamț- Târgu-Neamț- Iași- Costinești


     După acest adevărat tur de forță, în care contrar obiceiului nostru transportul a fost numai auto, am ales să ne întoarcem acasă cu trenul dar nu oricum. Din Târgu Neamț am călătorit cu un tren privat până la Iași. Aici am profitat din plin de cele cinci ore care le- am avut la dispoziție până la plecarea spre Costinești, și am vizitat locuri care mi- au marcat câteva luni din viață, din perioada stagiului militar obligatoriu. Am fost plăcut surprins să remarc un interes major al ieșenilor de a- și conseva cât mai bine bogățiile care atrag turiștii în capitala Moldovei. Multe din obiectivele turistice erau într- un amplu proces de restaurare, motiv pentru care nu prea am făcut poze. Iași- ul merită mai mult decât 5 ore. El se află pe lista mea scurtă pentru o vizită de două- trei zile. 
În miez de noapte am urcat în tren. Urma să retrăim experiența călătoriei cu trenul pe timp de noapte, la cușetă. Putea să meargă cu trenul și prin gropi. Oboseala și- a spus cuvântul în cele din urmă, iar alegerea noastră de a călători la cușetă a fost din nou una înțeleaptă.
 Așa se încheie prima noastră vacanța de vară de tip circuit, cu trei zile la Marea Neagră. 
 La momentul acesta mai avem în palmares două astfel de vacanțe, 2011 și 2012.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu